بی هدف!!!

...عِشقِـــــ صادِقانهِـــــــ...

نمیدونم توی این پستم چی بنویسم!!!

راستش اصلا نمیدونم چرا این پستو مینویسم!!

دیگه خسته شدم واقعا خسته شدم

ادمای اطرافم خاکستری ان.

گاهی چنان بغض میاد سراغم که هر لحظه امکان داره خفه بشم!

وقتی کوچیک بودم دوست داشتم خیلی زود لحظه های قشنگ کودکی بگذرن

و بزرگ شم

بزرگ شدن تمام رویاهای کودکیم رو حقیقی میکرد

اما

نمیدونم چرا الان حسرت تک تک لحظه های قشنگ کودکی ای که گذشت رو میخورم...؟



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت14:41---1 ارديبهشت 1391
سلام.

اگه تمام آدم های دوروبرمون به رنگ سفید یا همشون سیاه باشند آدم طعم شیرین زندکی رو نمیتونه بکشه.

دقت کن تغییرات از درون شروع میشه.

فک کن زمانی که به یک تخم مرغ از بیرون فشار باشه شکستگی و مرگ رو بدنبال داره ولی زمانی که از درون فشار وارد بشه یک تولد رو بدنبال داره.
پاسخ: ممنونم که دوباره سر زدی دوست عزیز از چیزهایی که نوشتی خیلی خوشم اومد واقعا زیبا بود امیدوارم بتونم این دید رو داشته باشم...


afson
ساعت22:24---28 فروردين 1391
slm mamnun ke behem sar zadi bazam biya khoshhal misham webet ghashange ba eftekhar linket kardam khoshhal misham shomam link koniپاسخ: ممنونم که سر زدی گلم منم لینکت کردم عزییییییییزم

fateme
ساعت0:17---28 فروردين 1391
سلام

مرسی شما هم لینک شدی به اسم(فریاد پر از سکوت)

ببخشید اشتباهی شد

شرمنده

اینکه غصه نداره عزیزم درستش کردم

امیدوارم منو ببخشیپاسخ: عزیزدلم ممنونم منم ش.خی کردم...!


آنا
ساعت4:12---27 فروردين 1391
سلام.وبت جالبه ولي بوي غم ميده.من طرفدار اشكان خطيبي ام.ولي حيف كه اشكان ازدواج كردپاسخ: ممنونم که سر زدی عزیزم و ممنونم از نظر جالبی که دادی ای کاش ادرس وبتو برام میذاشتی...

fateme
ساعت15:25---26 فروردين 1391
اگر دیوار نبود

نزدیک تر بودیم،

همه وسعت دنیا یک خانه میشد

و تمام محتوای یک سفره

سهم همه بود

و هیچکس در پشت هیچ ناکجایی پنهان نمیشد







خیلی نوششتون جالب بود

مرسی که اومدی با تبادل لینک موافقمپاسخ: ممنونم که اومدی فاطمه جان بازم منتظرتم عزیزم


Amireza
ساعت23:02---23 فروردين 1391
dadash mano plzz link kon..پاسخ: لینکت کردم دوست عزیز!

Amireza
ساعت22:51---23 فروردين 1391
salam mer30 be man sar zadi dawsh..maham delgirim dg che konim bayad rahat harchi too delemoone benevisim..webloget kheali ghashange..linket mikonam..پاسخ: ممنونم ازاین همه لطف!!!

nika
ساعت0:46---23 فروردين 1391
دوست من تو منو لینک کن من هرکاری کردم نشد نمیدونم مشکل ازکجاست مرسی
پاسخ: چشم حتما در اولین فرصت این کارو میکنم اما به شرطی که ادرس وبتو برام بذاری عزیزم!!


nika
ساعت0:37---23 فروردين 1391
سلام دوست من مرسی که به وبم سرزدی وبت قشنگه بااحساسه ممنون موفق باشی من لینکت کردمپاسخ: ممنونم نیکا جان بازم سر بزن منتظرتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,ساعت23:26توسط ***lovely*** | |